14 August 2019, 07:26
De lh2.4 uit een 240 zul je ook moeten aanpassen volgens mij? De 940 turbo modellen met groene injectoren hebben weerstanden in serie met de injectoren zitten. De weerstand van de injectoren zonder weerstanden is te laag en dan worden de stromen door de ECU te hoog.
Maar het gaat heel veel makkelijker zijn dan een 940 kabelboom uit splitsen. Die exercitie heb ik een keer uitgevoerd om een 940 non-turbo te voorzien van een 940 turbo kabelboom en is een aardig klusje.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maar het gaat heel veel makkelijker zijn dan een 940 kabelboom uit splitsen. Die exercitie heb ik een keer uitgevoerd om een 940 non-turbo te voorzien van een 940 turbo kabelboom en is een aardig klusje.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014

