10 July 2019, 22:23
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10 July 2019, 23:15 door Nicolaas H.)
Het was gelukkig nog veel makkelijker; doordat de de kop van de bout eraf lag zat er geen spanning meer op het draad en kon ik hem er met de top van mijn vinger uitwurmen.
Morgenochtend nog maar even een banjobout halen.
Is het een goed idee om de bout alleen met de hand vast te draaien en als het lekt een kwart slag extra te geven? Net zo lang tot het lekken over is?
Aan de ingedrukte koperen ringen te zien is wel duidelijk dat het allang al dicht was met die momentsleutel.
Morgenochtend nog maar even een banjobout halen.
Is het een goed idee om de bout alleen met de hand vast te draaien en als het lekt een kwart slag extra te geven? Net zo lang tot het lekken over is?
Aan de ingedrukte koperen ringen te zien is wel duidelijk dat het allang al dicht was met die momentsleutel.
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]

