Ja, ik heb ook net het schema erbij gepakt.
30/51 zit op de spoel én op spanning-in kant van het relais (dat zie je ook op jouw schema), is afgetakt van de spoelkant van het 'hoofdrelais'. Het achteruitrijrelais wordt ingeschakeld vanaf de 'warme' kant van zekeringen 3 en 4, die spanning krijgen zodra de sleutel op II staat. Blauwgele draad in mijn schema.
De schakelaar op de bak aardt het achteruitrelais via de zwarte draad, wat al spanning had.
30/51 zit op de spoel én op spanning-in kant van het relais (dat zie je ook op jouw schema), is afgetakt van de spoelkant van het 'hoofdrelais'. Het achteruitrijrelais wordt ingeschakeld vanaf de 'warme' kant van zekeringen 3 en 4, die spanning krijgen zodra de sleutel op II staat. Blauwgele draad in mijn schema.
De schakelaar op de bak aardt het achteruitrelais via de zwarte draad, wat al spanning had.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

