Hoi Wim, goede keuze! Grote kans dat dit de bovenste reactiestang van de achteras is. Deze voorkomen dat de achteras kan verdraaien, in een stop-and-go situatie is de beweging vd achteras maximaal.
Deze stangen zijn via flexibele rubber bussen verbonden aan de koets, en zitten er vrij dicht bij. Een beetje speling in de rubbers is al genoeg om de stang tegen de bodem te laten tokken. Links en rechts zit er eentje, deze: https://hotcrowd.wordpress.com/2010/07/2...the-story/
Let erop als je die rubbers vervangt dat je dan het massieve deel recht in de druk-richting plaatst.
Deze stangen zijn via flexibele rubber bussen verbonden aan de koets, en zitten er vrij dicht bij. Een beetje speling in de rubbers is al genoeg om de stang tegen de bodem te laten tokken. Links en rechts zit er eentje, deze: https://hotcrowd.wordpress.com/2010/07/2...the-story/
Let erop als je die rubbers vervangt dat je dan het massieve deel recht in de druk-richting plaatst.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

