Ja zo hoort dat. Er hoort alleen geen blad in te liggen. De dorpels zijn per kant voorzien van 5-6 uitstroomopeningen en 'verbonden' met de luchtinlaat zodat ze droog blijven, en lindebloesem, esdoornhelikoptertjes en eikenblad verhindert dat.
Wat je kan doen is de zwarte instap-deksels uit de deuropeningen halen (omhoog trekken en ze komen los), de vloerbedekking opzij duwen en dan zie je in de dorpel een aantal ronde doppen. Die kunnen eruit en dan kan je met de stofzuiger de dorpels legen.
ALs het goed is, kan je vol de tuinslang op de luchtinlaat zetten en dan komt er uit elk van de 5-6 gaatjes onderin de dorpel water stromen.
Oh sorry ik had je eerste bericht niet gelezen.
Als er water uit de dorpel naar binnen komt, is dat meest het gevolg van roest en verstopping. De dorpel is een 'buis' over de hele lengte, gemaakt van twee halfronde plaatdelen. De bodemplaat is er van onder tegenaan gelast. Het laagste punt vd dorpel is normaliter de uitstroomopening.
Die moet je s doorprikken en gangbaar maken, soms zijn ze ook we eens plat of dichtgedrukt door onwetenden die denken dat het per ongelukke gaten zijn.
Wat je kan doen is de zwarte instap-deksels uit de deuropeningen halen (omhoog trekken en ze komen los), de vloerbedekking opzij duwen en dan zie je in de dorpel een aantal ronde doppen. Die kunnen eruit en dan kan je met de stofzuiger de dorpels legen.
ALs het goed is, kan je vol de tuinslang op de luchtinlaat zetten en dan komt er uit elk van de 5-6 gaatjes onderin de dorpel water stromen.
Oh sorry ik had je eerste bericht niet gelezen.
Als er water uit de dorpel naar binnen komt, is dat meest het gevolg van roest en verstopping. De dorpel is een 'buis' over de hele lengte, gemaakt van twee halfronde plaatdelen. De bodemplaat is er van onder tegenaan gelast. Het laagste punt vd dorpel is normaliter de uitstroomopening.
Die moet je s doorprikken en gangbaar maken, soms zijn ze ook we eens plat of dichtgedrukt door onwetenden die denken dat het per ongelukke gaten zijn.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

