1 April 2019, 23:48
..het spulletje hangt er bijna onder, nog steeds mock-up..
Het frame zit op hoogte en gecentreerd, met M12 aan de beugels ge-bout.. De beugels zelf nu nog met parkers op z'n plek, dat worden straks dikwandige bussen en M10 of 12..
De wielbasis is iets te groot geworden, het gaat wel maar is niet fraai, kwestie van de definitieve gaten 15mm verderop plaatsen.. (gaten kun je bij AC-tion kopen..)
Aanvankelijk wilden we de 140 draagarmen gebruiken, maar dat wordt teveel gedoe, nee, juist de bijbehorende van de Mulitlink kunnen er véél beter onder dan verwacht..! Dus de montagelippen van het oude systeem hebben kort kennis mogen maken met de haakse slijpert en de ML-behuizing zal een plaat opgelast krijgen zodat deze voor nu met de originele bouten aan de balken kan worden geschroefd.
Dan komt nog het verplaatsen van de schokdemperbevestiging en de schroefveer nog aan de beurt. Dat komt later, omdat de eindpresentatie van de studenten a.s. woensdag plaatsvindt..
Mogelijk worden de definitieve ophangpunten nog aangepast, maar voor nu is de opdracht goed ingevuld..
IMG_0354 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0355 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0356 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0357 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0358 by 63Jambon, on Flickr
XKEN9991 by 63Jambon, on Flickr
RJCN2907 by 63Jambon, on Flickr
UXFL0374 by 63Jambon, on Flickr
NNFJ9585 by 63Jambon, on Flickr
DZIJ6393 by 63Jambon, on Flickr
MCUR2473 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0367 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0368 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0369 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0370 by 63Jambon, on Flickr
...en passant ook nog de originele stabi voor achter erbij gehaald, die vindt ook nog wel een plekkie.. (..kofferbak is immers groot zat..)
IMG_0365 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0366 by 63Jambon, on Flickr
Het frame zit op hoogte en gecentreerd, met M12 aan de beugels ge-bout.. De beugels zelf nu nog met parkers op z'n plek, dat worden straks dikwandige bussen en M10 of 12..
De wielbasis is iets te groot geworden, het gaat wel maar is niet fraai, kwestie van de definitieve gaten 15mm verderop plaatsen.. (gaten kun je bij AC-tion kopen..)
Aanvankelijk wilden we de 140 draagarmen gebruiken, maar dat wordt teveel gedoe, nee, juist de bijbehorende van de Mulitlink kunnen er véél beter onder dan verwacht..! Dus de montagelippen van het oude systeem hebben kort kennis mogen maken met de haakse slijpert en de ML-behuizing zal een plaat opgelast krijgen zodat deze voor nu met de originele bouten aan de balken kan worden geschroefd.
Dan komt nog het verplaatsen van de schokdemperbevestiging en de schroefveer nog aan de beurt. Dat komt later, omdat de eindpresentatie van de studenten a.s. woensdag plaatsvindt..
Mogelijk worden de definitieve ophangpunten nog aangepast, maar voor nu is de opdracht goed ingevuld..
IMG_0354 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0355 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0356 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0357 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0358 by 63Jambon, on Flickr
XKEN9991 by 63Jambon, on Flickr
RJCN2907 by 63Jambon, on Flickr
UXFL0374 by 63Jambon, on Flickr
NNFJ9585 by 63Jambon, on Flickr
DZIJ6393 by 63Jambon, on Flickr
MCUR2473 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0367 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0368 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0369 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0370 by 63Jambon, on Flickr...en passant ook nog de originele stabi voor achter erbij gehaald, die vindt ook nog wel een plekkie.. (..kofferbak is immers groot zat..)
IMG_0365 by 63Jambon, on Flickr
IMG_0366 by 63Jambon, on Flickr


![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)