(14 March 2019, 08:13)Dopski schreef: Je kan kiezen voor een universele sterke pomp in de tank, DW200 bijvoorbeeld. Of als origineel een klein opvoerpompje van een 240 en dan een pomp+filter onder de auto ook van een 240.
De 240 werkt op 3bar (geregeld door drukregelaar).
Omdat ik voornamelijk op lpg rijd heb ik er gewoon een Chinese intank pomp inzitten. Werkt goed voor een b230f.
Dobbert, ik dacht vandaag bv ook aan een pomp van een B20E/F.. aangezien bij mijn tank de opvoerleiding ook gewoon onderin zit, retour kan dan naar boven. De LPG tank ligt bovenop het inspectieluijke, in geval van storing moet er altijd 1 van de tanks er uit..
(14 March 2019, 11:17)gydomatra schreef:(6 March 2019, 23:46)Jambon schreef: ......Dus, betrek de RDW vooraf bij jouw ingrijpende wijzigingen...., dat zou je veel geld en ergernis kunnen schelen.
..Helder, thanks, in geval van gezeur hangt er zo weer tijdelijk een andere achteras onder, alles blijft zitten..( op de Panhardsteun na. schroef-schroef..). Anderzijds, zou ie weer de belasting moeten, dan zou het op G3 uitkomen op 55€ pm, aangezien er nog wat gewicht uit gaat... Tja en de kosten, tot op heden iets meer dan 'spijkers'.. Het is een studieproject voor 2 studenten, dus heb veel als sponsoring kunnen regelen.