De schakelstang van de bak wordt bediend door een gaffel aan de onderkant van de pook. In die gaffel zitten 2 kunststof busjes, daar zit dan weer een pen doorheen die in de schakelstang vast zit. Bij mij bleef de bak ook niet goed in z'n 2 en 4 staan, dat zijn ook de versnellingen waarbij de schakelstang in de bak gedrukt wordt. Dat kwam omdat die kunststof busjes in de gaffel versleten waren en de speling te groot was geworden. Gelukkig kwam ik daar toevallig achter voordat ik de bak in de auto bouwde. Ik heb er metalen busjes in gezet (volgens mij van koper/messing, het is alweer een tijdje geleden), die had ik uit een oude M45 gehaald die nog in de schuur lag.
Volvo 244 DL B21A M46 11-1974 (project)
Volvo 244 DL B230A M46 1-1980
Volvo V70 B5252S M56 6-1997
Volvo 244 DL B230A M46 1-1980
Volvo V70 B5252S M56 6-1997

