(6 March 2019, 10:55)wreccer schreef: Gewoon fantastisch te zien dat je het "Gewoon eff" passend maakt. Geveerd gewicht op de achteras is nagenoeg hetzelfde bij de auto's dus dat is geen probleem. Welke overbrenging heeft de as?
deze diff heeft 3,54. Zat er in. Het geheel is gedoneerd door Auto Rima, het is een studieproject voor twee studenten..
(6 March 2019, 15:19)ddvries04 schreef:Ik verwacht ook niet anders. Dit blijft echter een 4cil. APK loopt nog een jr, dan zien we wel verder. Enige dingetje is de toename van meer dan 40%. Tenzij ik reken met de gegevens van de B20E, da's 137PK..(5 March 2019, 11:18)gydomatra schreef: Dat is een hele operatie ....
Heb je ook nagedacht over de keuring bij de RDW?
Rdw keuring stelt niks voor. Als alles netjes in elkaar zit en goed is bevestigd ben je met 30/45 minuten en €55 klaar. Zo was het in 2017 in ieder geval toen ik mn 760 als t5 liet keuren.
(6 March 2019, 14:51)Marc1970 schreef: Je zit wel nog met een ingekorte achterste 'track rod' die nu een andere boog beschrijft dan eerst. Het lijkt mij dan ie dan toch het wiel voor of achteruitwaarts gaat duwen/trekken (wie weet krijg je dan wel een meesturende achteras!)
Ben benieuwd, zou je het draaipunt daarvan ook niet 7 cm naar binnen verplaatsen?
Die je nu nog niet ziet zitten..? Die wordt aangepast, anders kan ie niet om de veer heen..
..denk dat ik ook een veerpootbrug plaats.. ws in de kofferbak want er zit niets om aan vast te schroeven..!!