20 January 2019, 22:48
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 January 2019, 23:02 door Marc1970.)
Ik zit nog s naar de Responses van Crombie en Riess te kijken, op de Volvo.org.uk FAQ, maar ik krijg steeds meer het idee dat ze allebei hetzelfde bedoelen. Ik kan ook geen enkele logische of onlogische reden bedenken waarom Volvo dat zou wijzigen.
De EZK plaatst BDP 90 graden na het passeren van de 2 dichte gaten, als je ze ziet door het gat vd startmotor. Er is geen oude en nieuwe manier.
The control unit identifies TDC as the point 90 deg after the passage of the long tooth. Welke kant draait het vliegwiel eigenlijk op?
De EZK plaatst BDP 90 graden na het passeren van de 2 dichte gaten, als je ze ziet door het gat vd startmotor. Er is geen oude en nieuwe manier.
The control unit identifies TDC as the point 90 deg after the passage of the long tooth. Welke kant draait het vliegwiel eigenlijk op?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

