18 January 2019, 10:25
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 January 2019, 11:04 door Nicolaas H.)
Kan het zijn dat de slang die jij bedoelt nu op die metalen manchet is aangesloten van het LPG gedeelte? [De gebogen slang links van de opening gaat namelijk naar de linker aansluiting van mijn Bosch stappenmotor en de slang uit de onderzijde van de stappenmotor buigt naar het blok en is ergens in het aluminium inlaatgedeelte aangesloten. Behalve de stekker zijn er volgens mij niet meer aansluitingen op de stappen motor.
Moet die paarse joenit dan niet alsnog afgesloten worden?
Op mijn stationair regelklep zitten bij mij twee slangen. Eén buigt vanaf de onderzijde naar het blok en is midden tussen de alu inlaten aangesloten. De ander komt vanaf de linkerzijde [als je aan de linkerkant auto het motorruim in gluurt] en komt uit op de metalen manchet van het LPG gedeelte tussen luchtinlaat en het gasklephuis.
Kan het dan toch niet zijn dat de opening op de foto afgedopt moet worden? Zo ja, hoe doe ik dat het beste?
Kan het zijn dat die slang al is aangesloten op de metalen manchet [van de LPG-installatie] tussen gasklephuis en die geribbelde luchtinlaat?
Deze is op de stappenmotor aangesloten. De andere slang van de stappenmotor buigt naar het blok af en is aangesloten tussen de inlaten.
Als dat zo is, hoe sluit ik die opening het beste af?
![[Afbeelding: aansluitinginlaat.jpg]](https://i.postimg.cc/nr8t5Sgf/aansluitinginlaat.jpg)
Heel vervelend; mijn posts verschijnen als een witte balk met alleen mijn naam erin. Voor de rest is de balk helemaal leeg.
Moet die paarse joenit dan niet alsnog afgesloten worden?
(17 January 2019, 12:14)Marc1970 schreef: Ah de stationair regelklep. Die zal het stationair beter regelen met gefilterde en gemeten lucht, als je die slang aansluit.
Op mijn stationair regelklep zitten bij mij twee slangen. Eén buigt vanaf de onderzijde naar het blok en is midden tussen de alu inlaten aangesloten. De ander komt vanaf de linkerzijde [als je aan de linkerkant auto het motorruim in gluurt] en komt uit op de metalen manchet van het LPG gedeelte tussen luchtinlaat en het gasklephuis.
Kan het dan toch niet zijn dat de opening op de foto afgedopt moet worden? Zo ja, hoe doe ik dat het beste?
Kan het zijn dat die slang al is aangesloten op de metalen manchet [van de LPG-installatie] tussen gasklephuis en die geribbelde luchtinlaat?
Deze is op de stappenmotor aangesloten. De andere slang van de stappenmotor buigt naar het blok af en is aangesloten tussen de inlaten.
Als dat zo is, hoe sluit ik die opening het beste af?
![[Afbeelding: aansluitinginlaat.jpg]](https://i.postimg.cc/nr8t5Sgf/aansluitinginlaat.jpg)
Heel vervelend; mijn posts verschijnen als een witte balk met alleen mijn naam erin. Voor de rest is de balk helemaal leeg.
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]