1 January 2019, 14:23
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 January 2019, 15:15 door Nicolaas H.)
Bedankt RM voor je advies. Ik zal het ter harte nemen.
Ik ben geen automonteur en heb dit ooit verteld gekregen toen ik me afvroeg hoe ik mijn bokken onder de krikpunten van de Volvo kon krijgen zonder met de krik door de vloer te gaan. Is eigenlijk heel lang goed gegaan maar het was een fout advies, besef ik nu. Leergeld betaald. ; (
Aan de achterzijde gebruik ik altijd de achteras [differentieel] om op te krikken. Mag dat wel?
Hoe weet ik of een gebruikte carterpan in orde is? Ik neem aan dat er een pakking bij hoort?
Zie dat er heel veel verschillende pakkingensets zijn. Is ook veel gecompliceerder dan ik vermoedde. Is dat wel zelf te doen?
Ik ben geen automonteur en heb dit ooit verteld gekregen toen ik me afvroeg hoe ik mijn bokken onder de krikpunten van de Volvo kon krijgen zonder met de krik door de vloer te gaan. Is eigenlijk heel lang goed gegaan maar het was een fout advies, besef ik nu. Leergeld betaald. ; (
Aan de achterzijde gebruik ik altijd de achteras [differentieel] om op te krikken. Mag dat wel?
Hoe weet ik of een gebruikte carterpan in orde is? Ik neem aan dat er een pakking bij hoort?
Zie dat er heel veel verschillende pakkingensets zijn. Is ook veel gecompliceerder dan ik vermoedde. Is dat wel zelf te doen?
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]