29 December 2018, 16:11
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29 December 2018, 16:50 door Nicolaas H.)
Alkmaar. Ik heb een garagekrik en een balkje lukt ook maar wat ik precies moet doen is mij een raadsel.
Ga nog een poging wagen door linkersteun ook los te halen. Zo zou ik meer speelruimte moeten krijgen.
Linker steun losgedraaid van subframe. Was al langer losgescheurd aan het scheurvlak te zien! Hoe ik daarmee relatief rustig heb kunnen rijden is mij een raadsel.
Is er nu een volgorde van werken die jullie mij aan kunnen raden?
Linker steun losgedraaid van subframe. Was al langer losgescheurd aan het scheurvlak te zien!
Hoe ik daarmee relatief rustig heb kunnen rijden is mij een raadsel.
Is er nu een volgorde van werken die jullie mij aan kunnen raden? Heb een nieuwe linker steun liggen.
Begrijp nu ook waarom de versnellingspook soms een beweging naar rechts maakte tijdens het rijden. Had ik aandacht aan moeten besteden maar ik pikte het signaal niet op.
Ga nog een poging wagen door linkersteun ook los te halen. Zo zou ik meer speelruimte moeten krijgen.
Linker steun losgedraaid van subframe. Was al langer losgescheurd aan het scheurvlak te zien! Hoe ik daarmee relatief rustig heb kunnen rijden is mij een raadsel.
Is er nu een volgorde van werken die jullie mij aan kunnen raden?
Linker steun losgedraaid van subframe. Was al langer losgescheurd aan het scheurvlak te zien!
Hoe ik daarmee relatief rustig heb kunnen rijden is mij een raadsel.
Is er nu een volgorde van werken die jullie mij aan kunnen raden? Heb een nieuwe linker steun liggen.
Begrijp nu ook waarom de versnellingspook soms een beweging naar rechts maakte tijdens het rijden. Had ik aandacht aan moeten besteden maar ik pikte het signaal niet op.
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]