28 December 2018, 18:15
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29 December 2018, 14:36 door Nicolaas H.)
Heb nu de oude steun eruit gehaald. Was niet moeilijk want het was geheel afgescheurd.
Nieuwe steun is een 'uitdaging'. Eerst de twee beugels aan de rubber steun bevestigd. Toen de beugel 'losvast' aan het subframe bevestigd. [Beweegbaar.]
Blok laten zakken. Ik kreeg de draadgaten van het blok wel op de hoogte van de gaten in de andere beugel maar omdat het hele blok naar rechts staat gekanteld, krijg ik de bouten er niet in.
Als de onderste gaten vrijwel op hun plek zitten zit het bovenste beugelgat wel 5 cm van het draadgat op het blok af ...
Ga het nu andersom proberen. Beugel weer los van het subframe. Nu vastdraaien op het blok en dan weer laten zakken.
Tips zijn erg welkom! ; )
Lukt niet, Het blok moet gewoon weer recht gezet worden maar hoe doe ik dit?
Nieuwe steun is een 'uitdaging'. Eerst de twee beugels aan de rubber steun bevestigd. Toen de beugel 'losvast' aan het subframe bevestigd. [Beweegbaar.]
Blok laten zakken. Ik kreeg de draadgaten van het blok wel op de hoogte van de gaten in de andere beugel maar omdat het hele blok naar rechts staat gekanteld, krijg ik de bouten er niet in.
Als de onderste gaten vrijwel op hun plek zitten zit het bovenste beugelgat wel 5 cm van het draadgat op het blok af ...
Ga het nu andersom proberen. Beugel weer los van het subframe. Nu vastdraaien op het blok en dan weer laten zakken.
Tips zijn erg welkom! ; )
Lukt niet, Het blok moet gewoon weer recht gezet worden maar hoe doe ik dit?
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]