27 December 2018, 00:52
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27 December 2018, 12:48 door Nicolaas H.)
Ja, bij mijn weten is er een relais van de 900 serie. De lengte van het interval is regelbaar door de ruitenwissers op intervalstand te zetten en meteen weer uit, dan wacht je tot de ruit nat genoeg is en zet je de interval weer aan. De tijd die je hebt gewacht wordt de intervalsnelheid. Hier staat hij tussen: http://www.240turbo.com/volvorelays.html#3523610-T
Wat je schrijft over de oorzaak zou inderdaad kunnen kloppen met de tekening erbij. Relais was ook zo te zien in goede staat en niet nat of zo.
Wat mij verder nog opvalt is dat de wissers in de snelle stand gewoon doorgaan in de langzame snelheid. [Er lijkt wel een kleine verandering in snelheid te zijn.] Misschien moet ik eens kijken of de magneet in de motor nog wel vast zit aan de behuizing ...
Wat je schrijft over de oorzaak zou inderdaad kunnen kloppen met de tekening erbij. Relais was ook zo te zien in goede staat en niet nat of zo.
Wat mij verder nog opvalt is dat de wissers in de snelle stand gewoon doorgaan in de langzame snelheid. [Er lijkt wel een kleine verandering in snelheid te zijn.] Misschien moet ik eens kijken of de magneet in de motor nog wel vast zit aan de behuizing ...
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]