26 December 2018, 17:53
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26 December 2018, 18:08 door Marc1970.)
Dat is een interessante diagnose. Ik heb ze wel s doorgespoeld, 12V erop via een weerstand (klein lampje bv) om te openen en perslucht erdoor. Misschien de punt wat laten inweken in een ijverig oplosmiddel, MEK of thinner of erger. Pure injector cleaner bv. Ik heb toen de 'pintle cap' laten zitten.
Niet dat de motor daar beter van ging lopen destijds, maar er kwam wel wat gruis uit het zeefje. Met verschillend 'bouwjaar' injectors door elkaar liep de motor ook normaal trouwens.
Je kan ze er makkelijk uithalen, kijk of de 'pintle cap' er nog op zit.
Alle O ringen en kapje vervangen is niet duur: https://www.estateservices.nl/motor/bran...bosch.html
Niet dat de motor daar beter van ging lopen destijds, maar er kwam wel wat gruis uit het zeefje. Met verschillend 'bouwjaar' injectors door elkaar liep de motor ook normaal trouwens.
Je kan ze er makkelijk uithalen, kijk of de 'pintle cap' er nog op zit.
Alle O ringen en kapje vervangen is niet duur: https://www.estateservices.nl/motor/bran...bosch.html
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

