23 December 2018, 21:27
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23 December 2018, 22:28 door Marc1970.)
De SU is technisch wat eenvoudiger en CO is afstelbaar met een schroevedraaier, dat is waar. Als je toevallig een goeie vindt van een viercilinder, steek je er een BDG naald in, die was voor de B20A (de B19A heeft dezelfde cc's), en dan zal ie het prima doen. Sproeiers zijn allemaal 0,100 inch, zelfde maat.
De Stromberg heeft wat vergezochte oplossingen voor simpele problemen, zoals een O ring om de demper olie op z'n plek te houden, een membraan om de zuiger op te tillen, een vage plastic stop om de vlotterkamer af te sluiten en speciaal gereedschap om de naald dan wel sproeier te verstellen voor CO.
AL die dingen zijn te fixen en het CO gereedschapje is betaalbaar, zelfs de echte: https://www.ebay.com.sg/itm/VOLVO-TOOL-9...SwygJXg~Sa
De Stromberg heeft wat vergezochte oplossingen voor simpele problemen, zoals een O ring om de demper olie op z'n plek te houden, een membraan om de zuiger op te tillen, een vage plastic stop om de vlotterkamer af te sluiten en speciaal gereedschap om de naald dan wel sproeier te verstellen voor CO.
AL die dingen zijn te fixen en het CO gereedschapje is betaalbaar, zelfs de echte: https://www.ebay.com.sg/itm/VOLVO-TOOL-9...SwygJXg~Sa
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969