12 December 2018, 12:39
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12 December 2018, 12:41 door Nicolaas H.)
Ik ga het eens proberen vanavond. Dank je wel. Ik heb volgens mij zo'n stand op mijn multimeter dat hij de minimum waarde onthoudt.
[Is dat inzakken er trouwens dan de reden van dat mijn koplampen tijdens het starten altijd uitgaan of is dat meer omdat de koplampen in stand III sowieso niet geschakeld zijn.]
Moet de auto eerst een uurtje stilstaan voordat ik deze meting verricht of moet ik dat zelfs 's ochtends doen of kan ik dit meteen uitproberen als ik thuisgekomen ben?
Ik heb trouwens, toen de zekeringen eruit lagen de zekeringkast eens even goed opgepoetst met een messing borsteltje. Ik heb voorzichtig de indruk dat dit ook iets heeft geholpen.
Bedankt voor de tip; ik laat weer van mij horen.
[Is dat inzakken er trouwens dan de reden van dat mijn koplampen tijdens het starten altijd uitgaan of is dat meer omdat de koplampen in stand III sowieso niet geschakeld zijn.]
Moet de auto eerst een uurtje stilstaan voordat ik deze meting verricht of moet ik dat zelfs 's ochtends doen of kan ik dit meteen uitproberen als ik thuisgekomen ben?
Ik heb trouwens, toen de zekeringen eruit lagen de zekeringkast eens even goed opgepoetst met een messing borsteltje. Ik heb voorzichtig de indruk dat dit ook iets heeft geholpen.
Bedankt voor de tip; ik laat weer van mij horen.
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]

