4 November 2018, 01:41
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 November 2018, 01:43 door Raymond_63.)
(3 November 2018, 23:31)Dopski schreef: Hierzo....
Een FT en een FK zijn allebei turbo motoren, met inderdaad standaard een vrij lage compressie.
Een F of een FB zijn de turbo loze motoren. Allemaal met nagenoeg hetzelfde motormanagement, in ieder geval de kabelboom is zo goed als gelijk.
De lagere compressie zit 'm in het onderblok, de cilinderkoppen zijn allemaal de 1000530 koppen (behalve de FB, die heeft dan weer 531 kop (met nog iets grotere verbrandingskamers dus nog lagere compressie).
Dus op zich zou het wel kunnen, maar ik denk dat je dat wel een mm ofzo moet vlakken.
en dat kan, iemand vertelde me dat de kleppen te laag uitkomen..(?)
Kan ik aan een codering zien wat het is..? Een andere mogelijkheid is een 230 met de ontsteking nog aan de zijkant.. als dat een 230 is ntl..