3 November 2018, 23:31
Hierzo....
Een FT en een FK zijn allebei turbo motoren, met inderdaad standaard een vrij lage compressie.
Een F of een FB zijn de turbo loze motoren. Allemaal met nagenoeg hetzelfde motormanagement, in ieder geval de kabelboom is zo goed als gelijk.
De lagere compressie zit 'm in het onderblok, de cilinderkoppen zijn allemaal de 1000530 koppen (behalve de FB, die heeft dan weer 531 kop (met nog iets grotere verbrandingskamers dus nog lagere compressie).
Dus op zich zou het wel kunnen, maar ik denk dat je dat wel een mm ofzo moet vlakken.
Een FT en een FK zijn allebei turbo motoren, met inderdaad standaard een vrij lage compressie.
Een F of een FB zijn de turbo loze motoren. Allemaal met nagenoeg hetzelfde motormanagement, in ieder geval de kabelboom is zo goed als gelijk.
De lagere compressie zit 'm in het onderblok, de cilinderkoppen zijn allemaal de 1000530 koppen (behalve de FB, die heeft dan weer 531 kop (met nog iets grotere verbrandingskamers dus nog lagere compressie).
Dus op zich zou het wel kunnen, maar ik denk dat je dat wel een mm ofzo moet vlakken.