Ik ben ook aan het denken om een andere carburateur te kopen, ik twijfel tussen de Weber 32/36 DGV of de 38/38 DGMS. Zijn er echt grote verschillen kwa rijden, vermogen en verbruik?
Als ik mij niet vergis heb ik een B200K en zouden deze allebei zo op het spruitstuk moeten passen?
![[Afbeelding: 540.jpg]](https://myalbum.com/photo/3xLiEu9dncfE/540.jpg)
Ik heb zelf al gezocht naar deze 2 carburateurs en wat ik gevonden had was : bij de 32/36 DGV komt de 2e trap er pas op het laatste in wat sommigen al storend ervaren. Bij de 38/38 DGMS gaan de 2 trappen synchroon open, dat zou wel wat slechter zijn naar verbruik toe maar de auto zou er wel aangenamer mee rijden en meer vermogen mee halen....
Zijn er nog dingen waar je op moet letten bij het kopen of eentje monteren?
Als ik mij niet vergis heb ik een B200K en zouden deze allebei zo op het spruitstuk moeten passen?
![[Afbeelding: 540.jpg]](https://myalbum.com/photo/3xLiEu9dncfE/540.jpg)
Ik heb zelf al gezocht naar deze 2 carburateurs en wat ik gevonden had was : bij de 32/36 DGV komt de 2e trap er pas op het laatste in wat sommigen al storend ervaren. Bij de 38/38 DGMS gaan de 2 trappen synchroon open, dat zou wel wat slechter zijn naar verbruik toe maar de auto zou er wel aangenamer mee rijden en meer vermogen mee halen....
Zijn er nog dingen waar je op moet letten bij het kopen of eentje monteren?