20 August 2018, 00:53
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 August 2018, 00:54 door Arjan240.)
Even een update, de zwarte 940 is inmiddels een poosje eigendom en bevalt uitstekend, uiteraard. De koppakking reparatie is goed gelukt lijkt het en we rijden prima.
Inmiddels wat kleine dingen opgelost zoals een antenne die afgebroken was, wat defecte lampjes in het interieur en wat kapjes en afdekplaatjes in het dashboard.
Inmiddels ook een originele Volvoradio CR 906 aangeschaft die we binnenkort in gaan bouwen (duimen dat de juiste code er bij zit) ??
Verder staan er wat zaken op het verlanglijstje zoals de lak, reinigen binnenzijde, 3e bankje is de onderkant zitting gescheurd en een nieuwe bestuurdersstoel, de rugleuning is doorgezeten.
Grootste klus is de roestvlek op het dak, of eigenlijk het overspuiten van het hele dak wat niet zo netjes meer is. Verder wat kleine plekjes aan de lak, misschien kunnen die gelijk met het dak mee en een nieuwe achter- en voorruit die flink beschadigd zijn. De achterruit lijkt wel met een schuurspons bewerkt en de voorruit heeft wat kleine steenslagputjes. Zal er wat foto’s bijzetten van de week.
Oh ja... de LPT blijkt vervangen voor een HPT.... 165 PK i.p.v. 135 dus, nou ja op papier dan.
Inmiddels wat kleine dingen opgelost zoals een antenne die afgebroken was, wat defecte lampjes in het interieur en wat kapjes en afdekplaatjes in het dashboard.
Inmiddels ook een originele Volvoradio CR 906 aangeschaft die we binnenkort in gaan bouwen (duimen dat de juiste code er bij zit) ??
Verder staan er wat zaken op het verlanglijstje zoals de lak, reinigen binnenzijde, 3e bankje is de onderkant zitting gescheurd en een nieuwe bestuurdersstoel, de rugleuning is doorgezeten.
Grootste klus is de roestvlek op het dak, of eigenlijk het overspuiten van het hele dak wat niet zo netjes meer is. Verder wat kleine plekjes aan de lak, misschien kunnen die gelijk met het dak mee en een nieuwe achter- en voorruit die flink beschadigd zijn. De achterruit lijkt wel met een schuurspons bewerkt en de voorruit heeft wat kleine steenslagputjes. Zal er wat foto’s bijzetten van de week.
Oh ja... de LPT blijkt vervangen voor een HPT.... 165 PK i.p.v. 135 dus, nou ja op papier dan.
240 POLAR 2.3i 1993 238000
940 2.3 IC HPT 1997 365.000
940 2.3 IC HPT 1997 365.000