26 February 2018, 21:40
(26 February 2018, 10:51)Marc1970 schreef: Vergeet de afstandhoudertjes onderin de sponning niet. Er zijn zelfs twee hoogtematen!
Benstein is weer grondig, met originele instructies: http://cleanflametrap.com/windshield.html
Als je toch al overweeg om met rubber verder te gaan in plaats van de chroom sierlijst zou ik de goede stap nemen en dat is simpelweg zorgen dat je de grote ruit heb (dus van late 240) en niet de oude versie die minder hoog is en waarvoor je dus een ander hoogte blokje moet toepassen zoals door Marc opgemerkt.
Ten tweede past het Polar rubber alleen netjes op de grote ruit.
Met dat rubber minder geruis en eronder kun je het mooi vol blubberen met ruitenkit.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..