Ik heb nog ergens een setje liggen, maar niet zonder put corrosie dat weet ik zeker. Heb er toen zelf ook lang naar gezocht, maar met die leeftijd 2hands materiaal gaaf in chroom is zowat zoeken naar speld in de hooiberg. Nieuw worden ze alleen nog in zwart geleverd zover als ik weet..
Maar wel heb ik ook nog een nieuwe ongebruikte originele kabelboom set liggen voor de 245 achterklep. De vierkante doorvoerkabel voor in het scharnier en de kabel voor in de klep naar de verwarming en ruitenwisser, compleet met stekkers. Zou je overwegen die ook te vervangen als je toch de boel eraf hebt liggen. Misschien wel een aanrader, vooral in het scharnier heeft de kabel veel te lijden en zal wel rot zijn na al die jaren.
Ooit lang geleden nieuw gekocht maar er nooit aan toe gekomen het in te bouwen.
Grijs is de doorvoerkabel voor in scharnier, zwart gaat verder naar de rest.
Maar wel heb ik ook nog een nieuwe ongebruikte originele kabelboom set liggen voor de 245 achterklep. De vierkante doorvoerkabel voor in het scharnier en de kabel voor in de klep naar de verwarming en ruitenwisser, compleet met stekkers. Zou je overwegen die ook te vervangen als je toch de boel eraf hebt liggen. Misschien wel een aanrader, vooral in het scharnier heeft de kabel veel te lijden en zal wel rot zijn na al die jaren.
Ooit lang geleden nieuw gekocht maar er nooit aan toe gekomen het in te bouwen.
Grijs is de doorvoerkabel voor in scharnier, zwart gaat verder naar de rest.