8 December 2017, 09:28
(7 December 2017, 12:31)gydomatra schreef: Okee, dat ziet er al best ingewikkeld uit qua plaat- en laswerk. Lijkt me dat je wel enige ervaring moet hebben om dit tot een goed einde te brengen. Dat krimpen, strekken en buigen heb ik laatst ook gezien in een nieuwe aflevering van wheeler dealers. De paravaan van een oude Saab 96 was deels weggerot, maar het is allemaal weer in orde gekomen. Leuk om te zien hoe dat gedaan word.
ga je ermee aan de slag?
dit ga je ook tegenkomen vrees ik: het resultaat van slechte afloop van condens aan de binnenzijde en de "italiaanse roestpreventie"'
![[Afbeelding: med.jpg]](https://myalbum.com/photo/zWOHMYYERzs4/med.jpg)
maar dan wordt het dit:
![[Afbeelding: med.jpg]](https://myalbum.com/photo/dsj7JytpYyJu/med.jpg)
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988

