2 October 2017, 13:07
Ik heb alle stekkers en aansluitingen met contact 60 bewerkt, alle relais onder de aansteker eruit getrokken, schoongemaakt en weer terug. met de klok uit het dashboard gestart en alle draadjes gevriemeld; Niets helpt. Knipperlichten blijven uit.
Het enige dat ik gevonden heb is dat de accu 12v geeft en gestart 14v. Tussen accu en blok meet ik ook 12v.
Als ik meet van accu naar massa aansluiting op het chassis is het op het einde van die blauwe kabel ook 12v maar op het boutje maar 8v. Dat is toch wel raar.
Heeft iemand nog een idee of misschien een elektrotechnisch onderlegde Volvoklusser in de omgeving van Amsterdam dan hoor ik het graag.
(Mijn vrouw wordt wat kribbig en als ik het niet snel oplos moet mijn Billy eruit.)
Het enige dat ik gevonden heb is dat de accu 12v geeft en gestart 14v. Tussen accu en blok meet ik ook 12v.
Als ik meet van accu naar massa aansluiting op het chassis is het op het einde van die blauwe kabel ook 12v maar op het boutje maar 8v. Dat is toch wel raar.
Heeft iemand nog een idee of misschien een elektrotechnisch onderlegde Volvoklusser in de omgeving van Amsterdam dan hoor ik het graag.
(Mijn vrouw wordt wat kribbig en als ik het niet snel oplos moet mijn Billy eruit.)

