20 July 2017, 21:41
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 July 2017, 21:42 door Arjen van Hattem.)
Hm, we krijgen de motor maar niet lekker afgesteld. Wat we tot nu toe geprobeerd hebben:
- langere slang tussen de 2 uiteinden (nog niet zo lang als in het TP handboek maar wel wat langer), dat maakte geen verschil.
- de schroef op de carburateur en de schroef op het spruitstuk het e.e.a. aan gedraaid en geprobeerd. Dat maakte niets uit voor het inhouden, alleen het stationair ging wat omhoog en kwam het nadiesel probleem weer terug.
- ontsteking wat verdraaid, dat zorgde voor verandering. Hij trok op een gegeven moment goed door, eigenlijk perfect. Alleen kregen we daar heel veel gepingel voor terug.
We kunnen geen gulden middenweg vinden.. iemand nog een idee? missen we nog een schroefje ergens? Of weet iemand een adres in omgeving Zwolle die hier ontzettend veel verstand van heeft?
- langere slang tussen de 2 uiteinden (nog niet zo lang als in het TP handboek maar wel wat langer), dat maakte geen verschil.
- de schroef op de carburateur en de schroef op het spruitstuk het e.e.a. aan gedraaid en geprobeerd. Dat maakte niets uit voor het inhouden, alleen het stationair ging wat omhoog en kwam het nadiesel probleem weer terug.
- ontsteking wat verdraaid, dat zorgde voor verandering. Hij trok op een gegeven moment goed door, eigenlijk perfect. Alleen kregen we daar heel veel gepingel voor terug.
We kunnen geen gulden middenweg vinden.. iemand nog een idee? missen we nog een schroefje ergens? Of weet iemand een adres in omgeving Zwolle die hier ontzettend veel verstand van heeft?
Volvo 244 1986 B230A