20 July 2017, 13:50
(20 July 2017, 13:13)Arjen van Hattem schreef:wanneer de motor niet aan slaat en je de benzinepomp niet hoort lopen, marc heeft een goed punt, ik heb dat ook vaak aan de hand gehad, draadje lag altijd klaar, zeker 4 x nodig gehad...(19 July 2017, 18:04)Marc1970 schreef: Als je iets mee wilt nemen aan reserve/pechpreventie, neem dan een brandstofrelais mee, of desnoods een draadje (2 mannetjes stekkers aan een 5 cm draad in de stekkergaten 30 en 87/2) om het relais te omzeilen. Dat ene witte doosje heeft mijn grote witte doos op wielen al een paar keer stil laten staan.
En het reservewiel natuurlijk.
https://www.ipdusa.com/products/5832/104...40-700-900
En hoe stel je de diagnose dat de brandstofrelais kapot is? Of is dat gewoon de meest voor de hand liggende oorzaak wanneer je plotseling niet meer kan rijden.
Zijn ze voor alle modellen hetzelfde? Dan leg ik er gewoon eentje in m'n dashboard.
fijne vakantie
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988