20 July 2017, 13:44
Foto van de motor zou makkelijk zijn, maar zoals ik al zei verwacht ik er eentje met penbobines en ETM, draaiend op of ME7 of op Denso software. Deze geven, als je ze uitleest met Vida, en dus geen universeel ding meestal de foutcodes allemaal al aan. Maar het hebben van Vida is dus belangrijk hiervoor, dan kom je toch bij iemand uit die vaker of dagelijks sleutelt aan Volvo's want een standaard garage heeft dit gewoon niet.
Als je distri laat vervangen door een universeel bedrijf, laat ze dan goed uitkijken met de uitlaat CVVT nokkenas, die wilt wel eens verspringen en zonder speciaal gereedschap kun je deze niet juist afstellen....
Pas als er geen foutcodes uitkomen, dan zou ik de injectoren reinigen. Niet eerder want weggegooid geld.
Als je distri laat vervangen door een universeel bedrijf, laat ze dan goed uitkijken met de uitlaat CVVT nokkenas, die wilt wel eens verspringen en zonder speciaal gereedschap kun je deze niet juist afstellen....
Pas als er geen foutcodes uitkomen, dan zou ik de injectoren reinigen. Niet eerder want weggegooid geld.
Volvo 854 T-5 1995, 854 2.5-20V 1992 & Volvo 760 TDIC 1983