15 May 2017, 19:52
Mwoh qua kant-en-klaar zijn er voor de 200-serie toch best meer leveranciers, zeker in het Zweedse.
Er zijn denk ik ook best wat mensen met ervaring met de producten van ClassicSwede uit Engeland i.i.g. in de V3C club, mogelijk ook hier.
De 240 is toch best een geaccepteerd platform voor de sportieve rijder en tuner.
http://www.classicswede.co.uk/Full_coilo...00183.aspx
http://www.l-m-r.se/c/volvo/240/chassi-25/coilovers-27/
http://www.mkmotorsport.se/volvo-240/
http://bakaxel.se/
Er zijn denk ik ook best wat mensen met ervaring met de producten van ClassicSwede uit Engeland i.i.g. in de V3C club, mogelijk ook hier.
De 240 is toch best een geaccepteerd platform voor de sportieve rijder en tuner.
http://www.classicswede.co.uk/Full_coilo...00183.aspx
http://www.l-m-r.se/c/volvo/240/chassi-25/coilovers-27/
http://www.mkmotorsport.se/volvo-240/
http://bakaxel.se/
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412