Ik heb een 1986 240 station met 230A torretje en 5-bak handgeschakeld op LPG.
De korte as om het zaakje een stuk sportiever op te laten trekken, harder dan 100 rij ik toch haast nooit, dus het toerental op de snelweg zal me een worst wezen. Neem aan dat ie niet meer dan 3700 zal draaien dan.
De bedoeling is ooit een rappere nokkenas te vinden voor het ding ook.
De korte as om het zaakje een stuk sportiever op te laten trekken, harder dan 100 rij ik toch haast nooit, dus het toerental op de snelweg zal me een worst wezen. Neem aan dat ie niet meer dan 3700 zal draaien dan.
De bedoeling is ooit een rappere nokkenas te vinden voor het ding ook.

