13 April 2017, 02:17
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13 April 2017, 02:23 door Nicolaas H.)
Dit hoort volgens mij zo, zodat je met je groot licht kunt seinen [en het groot licht niet blijft 'hangen']. De lichtschakelaar staat dan op de linker positie. De verlichting gaat uit als je de motor uitzet en aan als je de sleutel weer omdraait om te starten.
Als je in de buitengebieden met voortdurend groot licht wilt rijden schakel je de lichtschakelaar eerst in de rechter positie. Het groot licht blijft nu 'hangen' zoals jij dat wilt. Bij het uitschakelen van de motor blijven de lampen echter branden. [Schakelaar naar links draaien om lampen uit te schakelen.]
Overigens kun je een probleem niet 'te koop' zetten. Zou misschien wel handig zijn trouwens!
Als je in de buitengebieden met voortdurend groot licht wilt rijden schakel je de lichtschakelaar eerst in de rechter positie. Het groot licht blijft nu 'hangen' zoals jij dat wilt. Bij het uitschakelen van de motor blijven de lampen echter branden. [Schakelaar naar links draaien om lampen uit te schakelen.]
Overigens kun je een probleem niet 'te koop' zetten. Zou misschien wel handig zijn trouwens!
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]