3 January 2017, 23:57
..inmiddels al een paar keer op de snelweg gezeten, de kachel wordt eindelijk wat warmer maar haalt het nog niet bij de gele.. De temp-meter staat vrolijk in het rood dus op zoek naar een andere spanningregelaar, of vervangen door een stukje elektronica vooe 80 cent.. iig geen kokende toestanden meer..


![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)