28 June 2005, 20:41
neeeh, geen roest probleem, eerder een koppakking/nokkenas/carburateurprob.
deze Peug. is cosmetisch prima, bodem en dorpels al ingelast, gasonderbouw(50 liter!!), beetje rubbertjes vevangen, chroom op de kop tikken, nieuwe hemel, remmen en rempomp vernieuwen, heeft al nieuwe ontsteking, dubbele achterveren( Commerciale) Michelins 185-65-15
, beetje bijwerken qua lak, poetsbeurtje, stoelen en achterbank zijn nagenoeg nieuw!!, en wat wil je van een auto die 42 jaar oud is??
deze Peug. is cosmetisch prima, bodem en dorpels al ingelast, gasonderbouw(50 liter!!), beetje rubbertjes vevangen, chroom op de kop tikken, nieuwe hemel, remmen en rempomp vernieuwen, heeft al nieuwe ontsteking, dubbele achterveren( Commerciale) Michelins 185-65-15
, beetje bijwerken qua lak, poetsbeurtje, stoelen en achterbank zijn nagenoeg nieuw!!, en wat wil je van een auto die 42 jaar oud is??
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl

