17 November 2016, 21:39
Ik verwacht wel dat de moderne auto's het vooral goed doen in de voorgedefinieerde botsingen, en je niet onder een willekeurige andere hoek moet inkomen.
Als de product eisen bestaan uit voorafgedefineieerde tesen wordt daar meestal op ge-engineerd. Het moet voldoen, maar niet te veel meer dan dat, want dan wordt het te duur.
Meest bekende voorbeeld: diesels en emmissie-eisen.
En dan doel ik niet specifiek op VW, maar bv op Fiat. Die hebben gedurende eerste 22 minuten de schoonmaak aanstaan, daarna niet meer. De test duurt trouwens 20 minuten...
Als de product eisen bestaan uit voorafgedefineieerde tesen wordt daar meestal op ge-engineerd. Het moet voldoen, maar niet te veel meer dan dat, want dan wordt het te duur.
Meest bekende voorbeeld: diesels en emmissie-eisen.
En dan doel ik niet specifiek op VW, maar bv op Fiat. Die hebben gedurende eerste 22 minuten de schoonmaak aanstaan, daarna niet meer. De test duurt trouwens 20 minuten...
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005

