23 July 2016, 16:57
KennOne schreef:Als je een keer in de buurt van Oisterwijk komt laat maar weten!
Ik denk dat je jou originele lijst van jou gril moet behouden, heb ik bij de mijne ook gedaan en daar dan een 740 turbo binnenkant grill (inleg) in zetten. Qua afmetingen zal dit niet heel veel verschillen en zal dus vrij makkelijk met wat aanpassingen gaan passen.
Ik heb het bij die van mij even vlug gedaan waardoor alleen de bovenkant naar voren valt. Voor de onderkant moet ik wel behoorlijk wat weg snijden en aanpassen om hem daar mee vast te kunnen zetten als ik die ook naar voren wil hebben. (vind het zo ook al goed ogen dus misschien laat ik het zo) Ik denk dat dit bij jou ook het geval word aangezien die lijsten van de grill van een normale en flatneus niet heel veel afwijken aan de binnenkant.
Een flatnose is wel degelijk lager dan een normale neus. Tevens is die ook schuiner. Een 740 grille past dus bij mij niet. Ik vraag me ook af of een slimmere optie een 940 grill is. Daar ben ik op dit moment ook naar opzoek. Misschien dat dat wel lukt.