9 April 2016, 15:20
wesleyscheggetman schreef:Nou heb ik net nog 500km gereden met m'n 144 ivm de VÃ¥rfärd.. Houdt ie ermee op. Heel raar. Wanneer ik hem probeer te starten wil hij maar nÃt niet aan slaan.Wij gaan hetzelfde doen:
Uiteindelijk na lang doorstarten komt hij dan morrend tot leven.. Maar dat is sowieso niet goed natuurlijk.
Ik overweeg hem een tijdje weg te zetten omdat 2 auto's financieel natuurlijk wat lastiger wordt om te onderhouden. Heeft iemand ervaring met het wegzetten voor langere tijd van een auto? Ik speel met het idee hem een jaar of 2 weg te zetten en dan helemaal op te (laten) knappen. Hij moet in juli gekeurd worden en heeft op 5 plekken laswerk om uberhaupt door de apk te komen..
Aan wat voor kosten moet ik dan denken qua stalling?
Caravanstalling: 200-300 per jaar, relatief veel vocht, vogels en katten op je auto
Officiele oldtimerstalling: vanaf 65 per maand, verwarmd/geconditioneerd en bewaakt
En alles wat daarboven en tussenin zit.
Je moet iemand kennen merk ik, dan kom je via-via de goedkopere verwarmde stallingen tegen. Die staan nl. niet op marktplaats...
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)