27 March 2016, 21:32
Ohrtmann schreef:Wat naar van zoân ongelukje, maar gelukkig valt het allemaal mee. (Mijn vriendin durft om deze reden overigens niet in mijn Volvo te rijden, te bang dat ze iets kapot maakt). Het ziet er uit alsof het allemaal niet zo ernstig is en netjes te herstellen valt.
Ja jammer is het wel! Maar m'n vrouw heeft nu haar eerste schadevrije kilometers met de 144 op haar naam staan :-)
Maar zo'n schadegevalletje loopt wel snel in de papieren zeg! Koplamp was kapot en bumper van de andere auto zijn beschadigd. Schade is getaxeerd op 1350 euro.. Dacht het eerst nog zelf te betalen ivm schadevrije jaren. Maar dat wordt me wat te..
De 144 is gelukkig weer hersteld. Nieuwe verstralers erop, en de grill vervangen voor een iets minder gedeukte. Had de oude grill nog op zolder liggen die ik 2 jaar geleden had vervangen. Maar goed deze was met een reden vervangen. Dus nog even op zoek naar een nettere grill.
Maar al met al. Heerlijk zo'n oldtimer waar je zelf aan kunt sleutelen en onderdelen niet te duur zijn :-)
Hoe staat het ervoor met jouw bolide? Al vorderingen?