24 March 2016, 00:37
De foto is een nieuwe Marc ;-) Ik zal de weerstand een opmeten. Maar van beide exemplaren lijken ze goed te werken, maar de pennetjes zitten heel losjes en er zit geen veerkracht achter. Ik had een soortgelijke van een VW in handen vandaag en daar voelde je een soort weerstand van een veertje of zo, als je het pennetje probeerde in te drukken.
Het spruitstuk heb ik helemaal schoon gemaakt voor montage.
In mijn 740 heb ik nu een 175CDUS zitten, hij dieselt helaas enorm na. Deze klep zou het inderdaad moeten voorkomen. Volgens mij moet de motor inderdaad afslaan als je hem loskoppelt.
De motor slaat wel goed af als ik de klep er uit schroef ;-) Beetje valse lucht toevoegen bij het uitzetten van de motor, zou dus ook een oplossing zijn.
Het spruitstuk heb ik helemaal schoon gemaakt voor montage.
In mijn 740 heb ik nu een 175CDUS zitten, hij dieselt helaas enorm na. Deze klep zou het inderdaad moeten voorkomen. Volgens mij moet de motor inderdaad afslaan als je hem loskoppelt.
De motor slaat wel goed af als ik de klep er uit schroef ;-) Beetje valse lucht toevoegen bij het uitzetten van de motor, zou dus ook een oplossing zijn.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68