12 March 2016, 11:49
De twee millimeter is de maximale afstand inderdaad. Wat ik van hem begreep is dat zijn montagesysteem werkt bij de katteruggen en amazons, maar dat je het voor een 240 zelf moet fabriceren. Omdat de gever aan de uitgaande flens van de bak of aan de kardanas gemonteerd is, en niet veilig in het huis van de versnellingsbak of differentieel, is het dus veel gevoeliger voor storingen.
Ik zou hem gewoon even bellen en je situatie beschrijven. Zoals ik al aangaf, ik vond hem erg vriendelijk en eerlijk over zijn systeem, en dan kan je voor jezelf bepalen of het iets voor je is. Wat je ook gaat nemen, er is geen super simpele, bolt-on oplossing. Je zult zelf iets moeten gaan knutselen of improviseren.
Ik zou hem gewoon even bellen en je situatie beschrijven. Zoals ik al aangaf, ik vond hem erg vriendelijk en eerlijk over zijn systeem, en dan kan je voor jezelf bepalen of het iets voor je is. Wat je ook gaat nemen, er is geen super simpele, bolt-on oplossing. Je zult zelf iets moeten gaan knutselen of improviseren.