27 January 2016, 16:37
Nou, jullie zitten er bovenop zeg! Ik heb een mailtje gestuurd naar de man van dat B21E blok, of hij iets weet qua staat en zo. Bedankt Wesley!
Ik zelf geen versnellingsbak monteren/demonteren, en ook het ombouwen van een ander type lijkt me een moeilijkheidsgraad te hoog voor mij. Daarom heb ik dus het liefste een BW35 voor een 240, dat scheelt mij kosten in het laten inbouwen (minder werk). Afgezien van het feit dat ik "gewoon" liever een BW35 heb (het onlogische domme emotionele aspect dus). Dat ben ik nog niet tegengekomen, but you can’t blame a man for trying, zogezegd.
Zo’n BW55 (de 2e keus, want alleen dat gele plastic peilstokje staat me al niet aan, nu stop ik, voordat ik heel erg dom ga overkomen). Goed, die dus, is dat net zo plug en play als een BW35 voor een 240? Ik bedoel dan: stel dat ik mijn BW35 omruil voor een BW55, komt daar dan extra werk bij kijken?
Ik zelf geen versnellingsbak monteren/demonteren, en ook het ombouwen van een ander type lijkt me een moeilijkheidsgraad te hoog voor mij. Daarom heb ik dus het liefste een BW35 voor een 240, dat scheelt mij kosten in het laten inbouwen (minder werk). Afgezien van het feit dat ik "gewoon" liever een BW35 heb (het onlogische domme emotionele aspect dus). Dat ben ik nog niet tegengekomen, but you can’t blame a man for trying, zogezegd.
Zo’n BW55 (de 2e keus, want alleen dat gele plastic peilstokje staat me al niet aan, nu stop ik, voordat ik heel erg dom ga overkomen). Goed, die dus, is dat net zo plug en play als een BW35 voor een 240? Ik bedoel dan: stel dat ik mijn BW35 omruil voor een BW55, komt daar dan extra werk bij kijken?