23 May 2006, 13:36
een volvo is een dermate degelijk opgebouwd voertuig met een constructie die zo simpel en eenvoudig is te vervangen en te repareren dat ik eigenlijk niet goed begrijp dat er iemand naar de kwikfit toegaat!
Een dergelijk zooitje amateuristische kneuzen bij elkaar heb ik nog nooit gezien!
Uitlaten die passend gemaakt worden met een brander, omdat de bocht effe niet goed is en dat soort gestuntel!
Een regelrechte belediging voor alle monteurs die wel weten wat ze doen!
Ben bij verschillende filialen geweest voor een prijsopgaaf voor banden en dan loop je toch wel effe rond, ging zonder opgaaf de deur uit dat snap je wel, en had echt weken last van nare dromen en was emotioneel kapot :lol: :lol:
Een dergelijk zooitje amateuristische kneuzen bij elkaar heb ik nog nooit gezien!
Uitlaten die passend gemaakt worden met een brander, omdat de bocht effe niet goed is en dat soort gestuntel!
Een regelrechte belediging voor alle monteurs die wel weten wat ze doen!
Ben bij verschillende filialen geweest voor een prijsopgaaf voor banden en dan loop je toch wel effe rond, ging zonder opgaaf de deur uit dat snap je wel, en had echt weken last van nare dromen en was emotioneel kapot :lol: :lol:
OLAR '93<br />D8 <br />mmmm, lekker, koffie