4 January 2016, 19:32
Of je verwacht er teveel van:
1; ik zie dat op de foto's niet terug
2; volgens mij verkeerd afgesteld, lijkt teveel naar voren ipv naar beneden, of rubbers zijn verouderd en niet veerkrachtig.
3; roestvlekken zijn ideaal, kan je wegpoetsen... Geintje. Roestpitjes snel aanpakken dan wordt het geen nare plek.
4; er horen harde rubber blokjes onder de ruit te zitten die voorkomen dat hij zakt. Waarschijnlijk zijn die dus weg. Een keertje de ruit eruit halen en opnieug goed en waterdicht vastlijmen is een goed idee.
5; Uitlijning (of banden?) is misschien niet helemaal in orde? Op zich kan ik me voorstellen dat deze extreem ver kan indraaien (zowat haaks) en dan niet meer terug komt.
6; Misschien weer die slechte rubbers van de kofferbak, anders lekkende achterlicht "pakking". FF eraf halen en netjes afkitten. Kan ook een nare roestplek zijn op de naad onder de bumper of vanuit de wielkasten.
Allemaal kleine dingetjes die je misschien zelfs zelf kan oplossen.
1; ik zie dat op de foto's niet terug
2; volgens mij verkeerd afgesteld, lijkt teveel naar voren ipv naar beneden, of rubbers zijn verouderd en niet veerkrachtig.
3; roestvlekken zijn ideaal, kan je wegpoetsen... Geintje. Roestpitjes snel aanpakken dan wordt het geen nare plek.
4; er horen harde rubber blokjes onder de ruit te zitten die voorkomen dat hij zakt. Waarschijnlijk zijn die dus weg. Een keertje de ruit eruit halen en opnieug goed en waterdicht vastlijmen is een goed idee.
5; Uitlijning (of banden?) is misschien niet helemaal in orde? Op zich kan ik me voorstellen dat deze extreem ver kan indraaien (zowat haaks) en dan niet meer terug komt.
6; Misschien weer die slechte rubbers van de kofferbak, anders lekkende achterlicht "pakking". FF eraf halen en netjes afkitten. Kan ook een nare roestplek zijn op de naad onder de bumper of vanuit de wielkasten.
Allemaal kleine dingetjes die je misschien zelfs zelf kan oplossen.