23 December 2015, 23:28
Marc1970 schreef:Je maakt wat mee met de PRV. Goeie investering die KDFI, 1:10 was ongeveer het zuinigste wat de Fransen durfden op te geven voor de Renault 25, die had ook elektronische injectie (en iets meer stroomlijn). Is K jet dan zo slordig?
Ben even druk geweest.
Kjet is vast prima geweest, het zat in veel duitse autos van porsche tot mercedes via volkswagen.. Maar mechanische continue injectie kan bijna niet nauwkerig, en is sterk afhankelijk van een mooi vacuum , lekloos, daar scheelt het nogal eens aan, en ik vermoed ook dat weinig rijden funest is ivm de vervuiling van leidingen en injectors...
Bovendien zijn onderdelen erg kostbaar en tweedehands bijna gegarandeerde miskoop...
Huur je een specialist in dan is dat weer onbetaalbaar.....
Al met al, als alles naar tevredenheid loopt, vooral niet aan gaan klooien...
Ik vond dit wel een mooie uitdaging...
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988

