21 May 2006, 21:22
helemaal fris is het allemaal niet....
Maar let op: voor zover ik weet bestaat jouw model eigenlijk niet en is in ieder geval de turbo later ingebouwd. Dat betekent dat bijv. je downpipe incl. de katalysator (de voorste pijp vanaf de turbo) altijd een eigen fabrikaat zal zijn. De rest van je uitlaat zal waarschijnlijk wel hetzelfde zijn als de originele turbo. Best wel mogelijk om daar een goedwerkend systeem voor te fabriceren of van andere modellen te 'lenen' - maar voor de kwik-fit mannen is dit waarschijnlijk allemaal vooral lastig en vervelend. Ik zou 't zaakkie verder lekker laten rusten en nooit meer naar die prutsers teruggaan.
Maar let op: voor zover ik weet bestaat jouw model eigenlijk niet en is in ieder geval de turbo later ingebouwd. Dat betekent dat bijv. je downpipe incl. de katalysator (de voorste pijp vanaf de turbo) altijd een eigen fabrikaat zal zijn. De rest van je uitlaat zal waarschijnlijk wel hetzelfde zijn als de originele turbo. Best wel mogelijk om daar een goedwerkend systeem voor te fabriceren of van andere modellen te 'lenen' - maar voor de kwik-fit mannen is dit waarschijnlijk allemaal vooral lastig en vervelend. Ik zou 't zaakkie verder lekker laten rusten en nooit meer naar die prutsers teruggaan.