21 May 2006, 18:31
rijdt +/- 1:6 ( 404 rijdt 1: 7.5 en 245 1:8.2) in de stad, gelukkig rijdt alles op LPG, power alles( stuurbekrachtiging, antenne, enz), erg groot( 5.37m) 8) en motorisch waanzinnig: 390cic.(6.4liter) met nog geen ton op de teller( heeft 11 jaar stilgestaan!), accu is op, maar starten & lopen
, remmen enz. moeten nagekeken worden, APK is op kleine dingetjes na geen probleem, lak en carrosserie is prima( komt uit Californië)vrijdag hele dag op groene platen door A'dam geflaneerd( Carol moest nog even overtuigd worden :lol: )
zowel de 404 als de 245 staan te koop, welke het eerst verkocht word gaat dus weg, andere blijft evenals de Dondervogel :lol: , helaas woon ik in A'dam en heb ( gelukkig) twee parkeervergunningen, da's een beperking, anders had ik alles wel gehouden( Fiat en LandRover ook :lol: )
, remmen enz. moeten nagekeken worden, APK is op kleine dingetjes na geen probleem, lak en carrosserie is prima( komt uit Californië)vrijdag hele dag op groene platen door A'dam geflaneerd( Carol moest nog even overtuigd worden :lol: ) zowel de 404 als de 245 staan te koop, welke het eerst verkocht word gaat dus weg, andere blijft evenals de Dondervogel :lol: , helaas woon ik in A'dam en heb ( gelukkig) twee parkeervergunningen, da's een beperking, anders had ik alles wel gehouden( Fiat en LandRover ook :lol: )
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl