10 December 2015, 21:55
Is het alleen de kachel die uitviel?
Ik had ook zoiets ooit met de 245 maar toen bleek het die bakelieten schijf achter de sleutelschakelaar.
Als het toch de kachelmotor blijkt te zijn zou je misschien een combined unit kunnen overwegen. Die geven wel meer lucht.
Ik had ook zoiets ooit met de 245 maar toen bleek het die bakelieten schijf achter de sleutelschakelaar.
Als het toch de kachelmotor blijkt te zijn zou je misschien een combined unit kunnen overwegen. Die geven wel meer lucht.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

