7 December 2015, 19:18
Marc1970 schreef:Volgens minty zijn BBB en BBZ hetzelfde in het stationairdeel, geen wonder dat het stat. pruttelen hetzelfde blijft. Misschien moet je net als Volvo stationair wat rijker en voluit wat armer proberen.heb inmiddels al KD exemplaren besteld, helaas is dat dan weer een vaste naald die eerst moet worden aangepast naar verend.. dure naaldjes geworden dus..
Dus, vanmorgen nog even gesleuteld aan de OD, het elektrisch circuit is nu op orde, hij doet het ook.. en uiteraard, ondanks de test vooraf, is de schakelaar op de bak niet (meer..) werkend.. Daar kun je dus never meer bij zonder demontage.. :mad: Tijdelijk komt er een massaschakelaartje ergens onder handbereik, en dan ens zien of ik iets met een maakcontact op de beugel van de achteruitvergrendeling kan maken of de bevestiging daarvan..
Verder heb ik een 'kerstboomverlichtingeffect' op het dashboard.. Als ie loopt brand amp, heb gewoon 14.2V. geen olidruklampje, geen handremlampje, een toerenteller die die weet wat ie aan het doen is.. ik hoop een ontbrekende massa..
Maar goed, vanmiddag maar eens gaan rijden, loopt op zich goed, overduidelijk moet er nog iets aan de SU's gedaan worden, hoop die zaken woensdag binnen te hebben, dan kan ie vrijdagochtend op de bank (gezellig..) bij Autosport Company.. Van te voren de gewone olie er in, nog wat km's maken want anders staat iet veel te vers op de rollen..