26 November 2015, 10:42
Laurens Zondag schreef:Ik heb ze niet maar als je iemand kan vinden die een chassisnummer heeft met die opties zou je bij volvo het kenteken kunnen opvragen om zo aan de papieren te komen?
Ja er is natuurlijk dit ding met m50b25. Eigenaar onbekend, kenteken niet, dus voor de rdw na te gaan.
![[Afbeelding: 2drzayt.jpg]](http://i66.tinypic.com/2drzayt.jpg)
Marc1970 schreef:De B28E in de 260 was een 114 kW DIN monster. Staat o.a. jaarcatalogus Volvo 1984msvp_533.pdf. Geventileerde schijven waren standaard op alle versies met onderspoilers.
Deze over de GLT (B21FT) vermeldt heavier front and rear stabilizers en ventilated discs: http://www.k-jet.org/files/1981/asp_05-1080-30.pdf
Heb jij die pdf's op je harddrive staan toevallig? Dan stuur ik je een pb met m'n emailadres. Eigenlijk zoek ik zoiets als onderstaands:
![[Afbeelding: 6zq54i.jpg]](http://i67.tinypic.com/6zq54i.jpg)
@Jos: het is de willekeur. Er zijn zoveel 316's met deze ombouw die binnen tien minuten weer buiten stonden met nieuwe papieren in hun hand.
@Skidje: Ik zal hem eens vragen.
@Asterix: Ik heb voor komende week al een afspraak in Amsterdam (was gisteren in Waddinxveen). We gaan het meemaken...