15 November 2015, 16:44
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15 November 2015, 16:50 door Marc1970.)
Volgens mij wordt de weerstand vd vlotter hoger naarmate de tank leger raakt, een gebroken weerstanddraad in de vlotter is een oneindige weerstand en de meter zou altijd 0 aangeven. Ik gok dat er ergens teveel weerstand in het circuit zit, bij een stekker bijvoorbeeld.
De doorgang van de tank is een zwakke plek, die roest langzaam los en zou ook meer weerstand gaan opleveren. Kijk eens onder de kofferbakbodem, daar zit een vierkant plaatje, daaronder zit de tank.
Hier staan goede foto's van roestige en goede tankafsluiters en de pomp-vlotter unit in de tank: http://cleanflametrap.com/transferPump.htm
Als die contacten doorgeroest zijn, is er weinig meer aan te doen.
De TEMP meter, geeft die nog wel de gebruikelijke waarde aan?
De doorgang van de tank is een zwakke plek, die roest langzaam los en zou ook meer weerstand gaan opleveren. Kijk eens onder de kofferbakbodem, daar zit een vierkant plaatje, daaronder zit de tank.
Hier staan goede foto's van roestige en goede tankafsluiters en de pomp-vlotter unit in de tank: http://cleanflametrap.com/transferPump.htm
Als die contacten doorgeroest zijn, is er weinig meer aan te doen.
De TEMP meter, geeft die nog wel de gebruikelijke waarde aan?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969